660 141 550
724 771 181
Obsługa klienta
660 141 550
531 939 794
Pogotowie techniczne
Obsługa klienta
Pogotowie techniczne
Nasze pogotowie techniczne zajmuje się nagłymi usterkami w zakresie:
Aktualnie pogotowie działa od poniedziałku do piątku w godzinach:
7:00–17:00,
soboty 8:00 – 15:00
W nagłych przypadkach zawsze warto zadzwonić – jeśli tylko mamy możliwość, pomożemy!
Standardowa stawka to:
150 zł za rozpoczętą godzinę pracy + 50 zł za dojazd.
Nie. Pogotowie techniczne Alternative jest dostępne dla wszystkich klientów, również tych, którzy nie korzystali wcześniej z naszych usług.
Zgłoszenia przyjmujemy:
Zalecamy obecność właściciela lub osoby upoważnionej – potrzebny będzie podpis na protokole odbioru. W wyjątkowych sytuacjach możemy pracować zdalnie – prosimy wtedy o wcześniejszy kontakt.
Tak. Każda naprawa objęta jest:
To daje bezpieczeństwo zarówno Tobie, jak i nam.
Oczywiście. Wystawiamy faktury VAT – gotówkowo, przelewem lub kartą (serwisanci posiadają terminale płatnicze).
Zaproponujemy idealne rozwiązanie
dostosowane do Twoich potrzeb
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.